Gebedsbrief 3 Harlingen mei 2013 Bidt u mee?

dinsdag 18 juni 2013 19:13

Vanuit een eerder gehouden enquête werd het idee geboren om extra en gericht te danken en te bidden voor het werk van de ChristenUnie in onze plaats Harlingen.

Psalm 121:
"Ik hef mijn ogen op naar de bergen vanwaar zal mijn hulp komen?
Mijn hulp is van de Here die hemel en aarde gemaakt heeft."

Dankpunten:

• Dat wij in Harlingen mee mogen werken in de plaatselijke politiek als ChristenUnie.
  • Dat ons CU-bestuur toch steeds weer verder kan. We hebben twee nieuwe bestuursleden mogen verwelkomen nl. Willie Wegman en Jacob Visser. We hebben wel nog een vacature voor het voorzittersschap.

Gebedspunten:

• Gebed voor Marga Liefting ons Raadslid, dat zij de kracht mag ontvangen van onze Hemelse Vader om haar werkzaamheden te kunnen verrichten en dat ze dat mag doen in Zijn Naam. De komende gemeenteraadsvergaderingen zijn op: DV donderdag 6 juni, woensdag 3 juli, woensdag 18 september,woensdag 16 oktober, woensdag 13 november, en de fractievergaderingen zijn DV maandag 3 juni,maandag 1 juli, maandag 16 augustus, maandag 14 oktober,maandag 11 november.(aanvang 19.30)
  • Bidden voor een goede opkomst met veel ideeen voor het inloopuur in het Vierkant op maandag 3 juni a.s.
  • Gebed voor een aantal punten door Marga aangedragen:
  1. Bidden voor het a.s. Referendum, dat de Harlingers in zullen zien dat onze bestuurskracht te klein is om de aanstormende decentralisaties aan te kunnen.
  2. Dat de Harlingers kiezen voor een herindeling met de gemeenten Het Bildt, Menameradeel en Franekeradeel
  3. Dat de Harlingers zullen kiezen voor een tijdig aanhaken bij al de herindelende andere gemeenten teneinde de goede onderhandelingspositie uit te kunnen werken. Dat Harlingen door te herindeling de regie in handen neemt in plaats van uit handen geeft.

Vriendelijke groet,

namens het CU bestuur, Joke Meindertsma